vineri, 20 februarie 2009

Plictiseala..

Cu toti mai prindem momente de plictiseala cand totul devine neinteresant si penibil din punctul tau de vedere … Eu unul din plictiseala mam apucat sa scriu un articol despre plictiseala in timp ce beam o bere si ma plictiseam si mai rau ca asta fac de obicei aproape in fiecare seara Beau pana ma plictisesc sau daca nu fumez si in timp ce rad ma plictisesc de atata ras …
Nush poate daca nu ma plictiseam poate daca nu beam , poate daca nu fumam nu mai faceam acest blog deci pana la urma am constatat ca existenta acestui blog se datoreaza plictiseli … de fapt nici nu sunt sigur poate fumului gros din aer sau al dozei de bere .
Deci pana la urma toti ne plictisim …
Uni scriu pe bloguri , alti fac campanii anti drog (ca asa e viata mai buna daca unu fumeaza iarba vezi doamne decade societatea ) . Cat de penibil suna “Nu fuma marijuana ” , “Drogurile ucide” ….
Si pana la urma scriind despre plictiseala am reusit sa scap de ea (Oarecum .. ) . Sper ca vei putea sa faci si tu acelasi lucru cititorule citind acest post . Si daca ma intrebi daca eram treaz cand am scris … sincer nu asi sti ce raspuns sa iti dau inca ma mai intreb daca mi-am revenit de aseara .
Daca acest post a reusit sa va plictiseasca sincer ma bucur :>
Si cat despre mine unul .. eu ma plictisesc in continuare citind pe forumuri “Emo” cum sia mai taiat ala venele , ce metode mai folosesc sa moara (ar trebui sa ma ingrozesc dar totusi sunt verry happy )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu